U Poliklinici Bagatin oduvijek se trudimo stvoriti oazu mira i ljepote u kojoj ćete se osjećati sigurno i zaštićeno.
Pod utjecajem pandemije uzrokovane virusom COVID-19 naš svakodnevni život i rad tražio je određenu vrstu prilagodbe i promjena kako bismo zaštitili vas, naše vjerne klijente i pacijente, ali i naše djelatnike.
Mjere koje svakodnevno poduzimamo
Nove okolnosti navele su nas, uz redovne higijenske mjere koje smo svakodnevno provodili, i na dodatne zaštitne mjere koje i dalje beskompromisno provodimo, poput stalne dezinfekcije liftova, pultova, kvaka i ostalih ravnih površina, dezinfekcije obuće na ulazu, brojnih punktova za dezinfekciju ruku, kao i beskontaktno mjerenje temperature. Obavezna je i konstantna sterilizacija svih ordinacija i sala UV lampama te ozonom. Naše medicinsko i nemedicinsko osoblje zaštićeno je maskama, vizirima i rukavicama, a pribor koji koriste sterilan je kao i prije. U čekaonici je dovoljno prostora za socijalno distanciranje kako biste se osjećali ugodno.
Najbolja potvrda uspješnosti provedenih mjera i usluge dolazi upravo od vas, naših cijenjenih klijenata i pacijenata. Naime, ako ste u prethodna tri mjeseca posjetili jednu od naših lokacija, prošlog ste tjedna na vaše mail adrese dobili informaciju o našoj anonimnoj anketi na temu vašeg zadovoljstva sigurnosnim mjerama u svim našim Poliklinikama. Marljivo smo prikupljali podatke, odnosno, vaše cijenjene odgovore neovisno o usluzi i lokaciji koju ste koristili - Green Gold Tower i Frana Folnegovića u Zagrebu te splitsku lokaciju u Kranjčevićevoj 45.
Upitnik o zadovoljstvu sigurnosnim mjerama
Vrlo jednostavan upitnik sastojao se od nekoliko konkretnih pitanja s rasponom ocjene od 1 do 6, gdje je 1 označavalo neslaganje s navedenom tvrdnjom, a najveća ocjena 6 značila je „u potpunosti se slažem“, odnosno vaše puno odobravanje. Pitanja su pokrila razinu zadovoljstva sigurnosnim mjerama koje smo proveli u Poliklinici, njihovu komunikaciju vama, jasnoću uputa prije samog dolaska u našu Polikliniku, osjećaje sigurnosti i zadovoljstva stručnošću, a posljednje pitanje je bilo otvorenog tipa u koje ste mogli napisati sve kritike i pohvale ili pak ostaviti komentar.
Ovim ste upitnikom dali detaljan uvid u naš rad i na tome smo vam zahvalni. Kako bismo u svom radu i dalje bili najbolji i kako bismo uspješno napredovali svaka kritika dala nam je i novi poticaj za poboljšanje.
Rezultati upitnika
Prikupljeni odgovori potvrdili su nam ono čemu smo težili, a to je da se vi, neovisno o nepredviđenim uvjetima izazvanim pandemijom virusa COVID-19, osjećate sigurno u našim Poliklinikama te da ste vrlo zadovoljni uslugama koje pružamo, kao i načinom njihova provođenja. Više od 90 % vas, naših ispitanika, dalo je najveću ocjenu 6, potvrdivši tako visoku razinu usluge i odgovornosti u gotovo svim kategorijama, što nas čini izuzetno ponosnima i sretnima.
Konstruktivnu kritiku dobili smo u kategoriji komunikacije prije vašeg samog dolaska u Polikliniku, gdje ste nam ukazali da su neki protokoli prije dolaska nedovoljno jasno objašnjeni. Iako je to mali postotak, za nas je značajan kako bismo se poboljšali i na ovom polju – jer sve poduzete mjere su tu upravo radi vas i važno je da ste upoznati sa svime što činimo.
U grafovima niže prikazani su detaljni podaci prema postavljenim pitanjima, a iz kojih je vidljivo da je velika većina vas prepoznala našu Polikliniku kao mjesto povjerenja, sigurnosti, ljubaznosti i stručne usluge. Prostora za napredak uvijek, naravno, ima što nas izuzetno veseli jer imamo na čemu intenzivno raditi kako bismo zadržali i poboljšali sve ono što ste u nama prepoznali.
Komentari klijenata
Posljednje pitanje otvorenog tipa ostavilo je prostora za sve komentare, kritike i pohvale. Upravo ovaj dio je ostavio najviše slobode za iskrenost i otvoren pristup kako bi se uvažilo svako mišljenje. U nastavku donosimo nekoliko vaših komentara na kojima smo iznimno zahvalni.
Još jednom vas sve pozivamo da zajedno s nama ostanete odgovorni i prema sebi i prema drugima. Imajmo i dalje razumijevanja za novonastalu situaciju i držimo se propisanih mjera. Mi u Poliklinici Bagatin svakodnevno radimo na sigurnom i ugodnom okruženju kako bismo vam pružili samo najbolju uslugu. Hvala vam što nam na tome putu brižljivo pomažete!
Zatražite svoj termin za konzultacije, zahvat ili tretman putem našeg sigurnog online obrasca.
Naše osoblje kontaktirati će Vas u roku 24 sata putem telefona ili maila, i ponuditi termin koji Vam najviše odgovara.
Telefon:* | +385 1 46 10 225 | |
* Jedinstven broj za sve Poliklinike | ||
Email: | info@bagatin.hr |
Green Gold Tower Ul. Grada Vukovara 269a/10, 10000 Zagreb |
|
Donji grad Frana Folnegovića 1c/1, 10000 Zagreb |
|
Dioklecijan Hotel & Residence Kranjčevićeva 45/1, 21000 Split |
![]() |
Parkiranje u podzemnoj garaži Green Gold centra, Zagreb. Za detaljnije informacije preuzmite kartu |
Naša web-stranica upotrebljava kolačiće kako bismo Vas zapamtili i razumjeli kako upotrebljavate našu web-stranicu. Ako se ne slažete s našom upotrebom kolačića, promijenite svoje preferencije u "postavkama kolačića". Ovdje možete pročitati više o kolačićima. U suprotnom, slažete se s upotrebom kolačića onako kako su trenutačno postavljeni.