Od 19. - 21. ožujka u Dubrovniku, Poliklinika Bagatin organizira kongres pod nazivom European Patient Experience & Innovation Congress – EPIC, u suradnji s Cleveland Clinic, svjetski poznatom klinikom u pružanju najviše razine zdravstvene skrbi o pacijentima.
Želja nam je naglasiti važnost optimizacije zdravstvenih usluga i podrške pacijentima – teme koje se nameću kao neke od najvažnijih u zdravstvenom sektoru današnjice.
Budući da zdravstvo 21. stoljeća u svim dijelovima svijeta igra sve veću ulogu u razvoju pojedinog društva, zdravstvene usluge zaslužuju da im se posveti posebna pozornost.
Što je EPIC?
Usporedno s promjenama koje je donijelo digitalno doba, ali i pod utjecajem različitih vanjskih i unutarnjih faktora u nekoj zemlji, bitno se mijenjaju koncept i kvaliteta većine zdravstvenih usluga, kao i pacijentov doživljaj ili odgovor na te promjene. Zdravstvena tehnologija, uključujući umjetnu inteligenciju, mobilne aplikacije, računalne algoritme i robotiku, proširuje granice mogućeg, redefinira pacijentovo iskustvo i uvelike olakšava posao zdravstvenim djelatnicima. Istodobno, mijenja se i ono što korisnici, odnosno pacijenti, od zdravstva očekuju.
U skladu s time, optimizacija zdravstvenih usluga i podrška pacijentu nameću se kao neke od najvažnijih tema zdravstvenog sektora današnjice. U želji da otvorimo te najvažnije teme i pratimo korak sa svjetskim trendovima u inovacijama unutar zdravstvenog sektora, organiziramo kongres pod nazivom European Patient Experience & Innovation Congress – EPIC, u suradnji s Cleveland Clinic,svjetski poznatom klinikom u pružanju najviše razine zdravstvene skrbi o pacijentima. Ovu američku kliniku US News & World Report, u svojim godišnjim izvješćima, dosljedno naziva jednom od najboljih u SAD-u.
Zašto sudjelovati na EPIC kongresu?
Osmišljen je s ciljem poticanja sveobuhvatnih istraživanja različitih vrsta odnosa: od onih općih, koji nastaju između pružatelja zdravstvene zaštite i pacijenata, preko tehnoloških izazova do privatnih klinika i korisnika koji pojedine usluge trebaju ili žele.
Konceptom će se tako obuhvatiti znanstvena, klinička, bihevioralna i društvena perspektiva u rasponu od visokoteorijskog, inovativnog (futurističkog) pristupa do trenutno najboljih primjera u praksi. Istražit će se i analizirati iskustvo pacijenta iz ljudske perspektive, kao i kako tehnologija i znanost mogu unaprijediti korisničko iskustvo. Agenda kongresa, među ostalim, uključuje dizajn sustava za poboljšanje pacijentova iskustva, ulogu znanosti i umjetne inteligencije u razvoju usluga, mogućnosti ulaganja u usluge, interpersonalne metode za poboljšanje skrbi o pacijentu, mobilne programe i aplikacije za osobnu njegu, kao i puno informacija o budućnosti zdravstva.
Kome je namijenjen?
EPIC kongres, dakle, spada u visokomotivirajuće događaje koji tematiziraju aktualno stanje u zdravstvu, ali i razvoj tog sektora u budućnosti, pa je potencijalno zanimljiv za sve dionike društvenih procesa: od predstavnika najviših institucija vlasti, kao i ostalih državnih i javnih tijela, preko predstavnika svih razina obrazovnog sustava, do liječnika i znanstvenika, voditelja različitih medicinskih odsjeka, vlasnika bolnica i klinika svih specijalnosti, kao i investitora.
Tko su govornici?
Prema uzoru na izvrsnost koju njeguju u clevelandskoj klinici, glavni organizator Kongresa, ravnatelj naše Poliklinike Ognjen Bagatin, koji godinama kao glavnu agendu promiče razvoj zdravstvenog turizma u Hrvatskoj, ovaj događaj vidi kao idealnu priliku da „učimo od najboljih te da epicentar inovacija u zdravstvu iz SAD-a prebacimo u Europu, i to baš u Hrvatsku!“
Na popisu potvrđenih sudionika i govornika nalazi se već preko 20 velikih svjetskih imena, poput menadžera Disney Instituta, direktorice Mayo Clinic, osnivača Stackpole & Associates, Inc. kompanije posvećene medicinskom turizmu, uvaženih liječnika, profesora i mnogih drugih.
Najpoznatiji hrvatski kardijalni kirurg, prof. dr. Tomislav Mihaljević, direktor i predsjednik Cleveland Clinic, vodeće svjetske zdravstvene ustanove, aktivno sudjeluje u organizaciji EPIC kongresa svojim idejama, vizijom, inicijativama i iskustvom. Zamolili smo ga za njegov komentar:
"Iskustvo pacijenta ovisi o puno više toga od same medicinske intervencije. Pacijent treba empatiju, komunikaciju i što je najvažnije, angažirani kvalitetni tim.
EPIC je prvi europski kongres o iskustvu pacijenta i inovacijama, koji se održava u prekrasnom Dubrovniku u Hrvatskoj. Ovaj događaj će se fokusirati na nove načine pružanja kvalitetne, sigurne njege u ozdravljujućem okruženju. Također, naučit ćete kako tehnologija mijenja naše poglede na ono što pacijenti žele i trebaju. Cleveland Clinic sa zadovoljstvom podržava ovaj događaj. Bili smo jedna od prvih bolnica u svijetu koja je imenovala glavnog službenika za iskustvo i osnovala ured za iskustvo pacijenata. Naši lideri podijeliti će neke od inovacija koje smo razvili kako bismo podržali pozitivniji put pacijenta te, istovremeno, stvorili i privlačnije iskustvo za naše pružatelje skrbi diljem svijeta.
Nadam se da ćete pronaći vremena za sudjelovanjem. Naš tim se raduje povezivanju, dijeljenju i učenju s Vama!"
Operativni direktor Cleveland Clinic, Joe Sweet, MBA za EPIC je izjavio: „Izražavam zadovoljstvo i čast što sudjelujemo u ovako velikom događaju kao što je European Patient Experience & Innovation Congress, koji kao domaćin organizira hrvatska Poliklinika Bagatin. Siguran sam da će ovo biti izvrsna prilika za učenje novog, dijeljenje iskustava i umrežavanje s ciljem inovativnijeg pristupa pacijentu i podizanja kvalitete korisničkog iskustva.“
Do održavanja European Patient experience & Innovation Congress u Dubrovniku ostalo je još tri mjeseca, no događaj već sada izaziva golemo zanimanje stručnjaka i javnosti diljem svijeta, pa nema razloga da ne zaključimo kako će ovaj Kongres zaista biti EPIC!
European Patient experience & Innovation Congress - EPIC održat će se 19. – 21. ožujka 2020. u Dubrovniku. Pozivamo vas da više informacija saznate na našoj web stranici i rezervirate svoje mjesto!
Vidimo se u Dubrovniku!
Želite prvi saznati o našim posebnim ponudama i akcijama?
Zatražite svoj termin za konzultacije, zahvat ili tretman putem našeg sigurnog online obrasca.
Naše osoblje kontaktirati će Vas u roku 24 sata putem telefona ili maila, i ponuditi termin koji Vam najviše odgovara.
Telefon:* | +385 1 46 10 225 | |
* Jedinstven broj za sve Poliklinike | ||
Email: | info@bagatin.hr |
Green Gold Tower Ul. Grada Vukovara 269a/10, 10000 Zagreb |
|
Donji grad Frana Folnegovića 1c/1, 10000 Zagreb |
|
Dioklecijan Hotel & Residence Kranjčevićeva 45/1, 21000 Split |
![]() |
Parkiranje u podzemnoj garaži Green Gold centra, Zagreb. Za detaljnije informacije preuzmite kartu |
Naša web-stranica upotrebljava kolačiće kako bismo Vas zapamtili i razumjeli kako upotrebljavate našu web-stranicu. Ako se ne slažete s našom upotrebom kolačića, promijenite svoje preferencije u "postavkama kolačića". Ovdje možete pročitati više o kolačićima. U suprotnom, slažete se s upotrebom kolačića onako kako su trenutačno postavljeni.
Želite li imati punu funkcionalnost web stranice? Uključite kvačicu za "Kolačiće preferencije".
Ako nam želite pomoći poboljšati vaše iskustvo na stranicama uključite kvačicu za "Statističke kolačiće".
Ukoliko želite da vam prikazujemo sadržaj i oglase namijenjene baš Vama na Facebooku, uključite kvačicu kod "Marketinških kolačića".
Hvala Vam na povjerenju!