Lasersko uklanjanje karijesa

Karijes je kronična bolest zubnih tkiva i ujedno najraširenija bolest na svijetu nakon prehlade.

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) karijes zahvaća gotovo 5 milijardi ljudi, odnosno, gotovo 90% svjetske populacije neovisno o spolu i dobi.

Kako bi uklanjanje karijesa bilo lakše, u Poliklinici Bagatin nudimo i lasersko uklanjanje karijesa što je bezbolniji i brži način, a sama terapija je ugodnija.

Opis zahvata

Što je zubni karijes?

Zubni karijes označava propadanje tvrdih zubnih tkiva uslijed bakterijskog djelovanja.

Karijes pogađa bilo koju dobnu kategoriju, od male djece do starijih ljudi, no najčešće pogađa djecu i tinejdžere (u dobi od 5 do 17 godina).

Karijes se u početku javlja u obliku malog područja demineralizirane (omekšane) cakline na površini zuba.

Napredovanjem demineralizacije, karijes se širi u mekši dio zuba koji se nalazi ispod cakline, a naziva se dentin i dovodi do urušavanja zuba.

Osim vidljivog dijela zuba (krune), karijes može zahvatiti i korijen zuba. Isto se može dogoditi ukoliko dođe do povlačenja desni, no to je češće slučaj kod starijih ljudi.

Zubni karijes

Simptomi

Rani stadij karijesa nema značajne simptome, no kasnije, kad prodre kroz caklinu i zahvati dentin, zub postane osjetljiv na slatku, vruću i hladnu hranu ili pića.

Lasersko liječenje karijesa

Naša Poliklinika u ponudi ima čak 7 lasera kojima se tretiraju gotovo svi estetski problemi, a detalje o njihovim specifikacijama i mogućnostima možete pročitati OVDJE.

Laserska tehnologija ostvarila je revoluciju u medicini i otvorila vrata novom načinu liječenja s manje invazivnim pristupom te znatno uspješnijim rezultatima.

Laseri se koriste u stomatologiji kao nadopuna standardnim stomatološkim zahvatima, a u nekim terapijama i potpuno zamjenjuju tradicionalan pristup.

Ako imate strah od stomatološke bušilice, onda je terapija laserom idealno rješenje za vas jer pruža nježniju i manje invazivnu terapiju, štedi zubno tkivo, a ujedno pruža i bezbolniji tretman (smanjena upotreba anestetika).

U Poliklinici Bagatin koristimo Waterlase iPlus laser američkog proizvođača Biolase koji je namijenjen za sva zubna tkiva: meka i tvrda, a rezultat je dugogodišnje tradicije proizvodnje i istraživanja kako bi se osmislio najsuvremeniji dentalni laser višenamjenske upotrebe.

Prevencija

Jedan od načina za sprečavanje karijesa je smanjenje količine plaka i bakterija u ustima svakodnevnim pranjem zubi i čišćenjem zubnim koncem. Količinu bakterija može se smanjiti i vodicom za usta.

Također, kiselost u ustima je najveća neposredno nakon obroka, stoga se preporučuje izbjegavati konzumaciju obroka u razmacima manjima od dva sata jer se na taj način prekida prirodan proces neutraliziranja kiselosti te se podupire demineralizacija tvrdih zubnih tkiva i time potiče nastanak karijesa.

Kandidati

Ako imate karijes, onda ste idealan kandidat.

Laserom se može tretirati 90% oštećenja zuba, dok je u nekim slučajevima potrebno terapiju kombinirati sa standardnim načinom uklanjanja karijesa dentalnom bušilicom.

Prednost laserskog uklanjanja karijesa:

• manji osjećaj boli
  • nema zvuka turbine ('bušilice')
  • nema vibracija i topline
  • uklanja manje zdravog zubnog tkiva
  • ne izaziva mikro pukotine koje mogu biti leglo bakterija
  • preciznost
Lasersko uklanjanje karijesa

Tijek zahvata

Prilikom terapije, Waterlase iPlus kombinira mlaz vode i zraka zajedno s laserskom energijom kako bi omogućio ugodnije uklanjanje karijesa za razliku od standardne bušilice.

Voda hidratizira zub, sprječava zagrijavanje i pojavu boli, a laserska zraka precizno tretira i oblikuje tkivo zuba bez kontakta, topline, vibracije i pritiska.

Tijekom terapije, kod većina klijenata bol je znatno manja ili je nema tako da nema potrebe za anestezijom.

Oporavak

Oporavka nakon laserskog uklanjanja zubnog karijesa nema te se odmah možete vratiti svojim svakodnevnim aktivnostima.

Paket

Cijenu laserskog uklanjanja karijesa u Poliklinici Bagatin te mogućnosti plaćanja možete saznati u našem cjeniku.

Za više informacija možete kontaktirati naše stomatologe putem maila info@poliklinikabagatin.hr ili nas nazvati na 01/46 10 225.

Lokacije

Gdje parkirati

Parking Parkiranje u podzemnoj garaži Green Gold centra. Za detaljnije informacije preuzmite kartu