Dermatološki pregled

Gotovo svaku osobu je tijekom života mučila neka vrsta kožne bolesti. To mogu biti problematike poput rozacee ili kuperoze, kapilara, hiperpigmentacijskih mrlja, gljivične infekcije, različiti osipi, alergije na koži itd. Često se te promjene ignoriraju, pa se razviju kronična oboljenja koja se vrlo teško liječe. Zato su tu dermatolozi koji vas mogu uputiti u najbolje terapije, tretmane ili liječenja za vašu problematiku.

Što je dermatologija?

Dermatologija je grana medicine koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem kože i njenih adneksa (mirisne žlijezde, žlijezde znojnice, žlijezde lojnice, mliječne žlijezde, dlake i nokti) te vidljivih sluznica. Koža je najveći i najvidljiviji organ našeg tijela te ima cijeli niz značajnih funkcija, od kojih ističemo njenu zaštitnu ulogu od okolišnih utjecaja, ozljeda i infekcije.

Promjene na licu ili tijelu koje se mogu pojaviti i uspješno izliječiti su:

• bradavice i druge izrasline na koži;
  • gljivične infekcije;
  • dermatitis (kontaktni, atopijski, seborejički);
  • akne;
  • rozacea;
  • psorijaza;
  • bolest vezivnog tkiva;
  • poremećaj pigmentacije;
  • različiti tumori kože;
  • druge promjene na koži.

Što uključuje dermatološki pregled?

Dermatološki pregled uključuje klinički pregled kože i vidljivih sluznica, uz odgovarajuću dijagnostiku, kada se prema potrebi uzima obrisak za mikološku ili bakteriološku obradu u slučaju sumnje na infekciju, u slučaju potrebe za histopatološkom potvrdom ili isključenjem određene dijagnoze uzima se bioptički uzorak ili se indiciraju drugi dijagnostički postupci i laboratorijske pretrage. U slučaju bolesti noktiju često se odlučujemo za mikološku obradu kako bi potvrdili ili isključili gljive kao etiološki čimbenik promjena. Pregled vlasišta uz klinički pregled može uključiti i trihogram. Nakon postavljanja dijagnoze odlučujemo se za odgovarajuće liječenje prema smjernicama suvremene dermatologije.

Medicinska i estetska dermatologija

Uz klasične metode dermatoloških liječenja, u našoj Poliklinici možete pronaći i najsuvremenije laserske tretmane lica i tijela kojima se mogu tretirati i liječiti gotovo sve problematike na koži. U ponudi imamo tri vrhunska lasera renomirane tvrtke Asclepion Laser Technologies - lidera na tržištu medicinskih lasera već više od 25 godina

Dermatološki pregled

U nastavku pročitajte koje sve dermatološke problematike možete tretirati i s laserima u Poliklinici Bagatin:

U Poliklinici Bagatin na dermatološkom pregledu možete saznati i koji je najbolji način pomlađivanja vaše kože lica. Među širokom paletom estetskih tretmana, specijalist dermatolog odabrat će onaj koji idealno odgovara stanju i tipu vaše kože lica. Također, u našoj Poliklinici možete napraviti i VISIA profesionalnu analizu kože lica uz pomoć koje možete otkriti detalje vašeg tena i problematike koje vas muče. VISIA sustav pruža jasan, višedimenzionalan uvid u individualne aspekte vašeg tena koji utječu na ukupni izgled te služi kao vodič u personaliziranom programu tretmana vaše kože lica. Ovaj izuzetni alat pruža informativnu usporedbu karakteristika vašeg tena s tenom osoba iz baze podataka koja u sebi sadrži tisuće i tisuće profila, a iscrpne informacije pomažu specijalistima iz Poliklinike Bagatin da vam predlože optimalne tretmane i načine za njegu kože koji su ispravni za vas. Također, rezultate je moguće pratiti i fotodokumentirati iz tretmana u tretman, kao i iz godine u godinu.

Dermatološki pregled

Tretman dermalnim filerima i terapija Vistabelom zasigurno su najtraženiji tretmani pomlađivanja te daju najbrže i najbolje rezultate, no rezultati i kod tretmana laserskog pomlađivanja i mezoterapije neće izostati, samo je potrebno odraditi nekoliko tretmana, ovisno o preporuci doktora. Frakcijski skin resurfacing dat će izvrsne rezultate, no vrijeme oporavka bit će nešto duže, 7 do 10 dana, ovisno o dubini prodiranja lasera.

Dermatološki pregled

Na dermatološki pregled možete se naručiti telefonski na 01/46 10 225, mailom na info@poliklinikabagatin.hr ili online putem web stranice. U našem cjeniku možete saznati cijenu pregleda, kao i cijene svih navedenih tretmana. U suradnji s bankama Poliklinika Bagatin osigurava mogućnost plaćanja na rate, ali i beskamatno plaćanje do određenog broja rata. Više o načinima plaćanja i cijenama možete saznati ovdje.