Brezplačen dentalni pregled

Naručite se

Korekcija nosa

Koja se anestezija koristi tijekom zahvata?

Operacija se izvodi u općoj anesteziji.

Osjećam li bol nakon zahvata?

Iznenađujuće je da nakon zahvata nos ne boli, već je prisutan jedan osjećaj neugode uzrokovan nemogućnošću disanja kroz nos zbog nosnih tampona koji se odstranjuju nakon 7 dana.

Zašto je potreban pregled prije zahvata?

Za vrijeme pregleda doktor Bagatin se upoznaje s pacijentovim problemom te mu predlaže odgovarajuće liječenje. Doktor odgovara pacijentu na postavljena pitanja nastojeći ga informirati obavijestiti o mogućnostima kirurškog zahvata, objasniti što realno može očekivati od zahvata i upoznaje ga s mogućim komplikacijama.

Koja je donja dobna granica za operaciju nosa?

Najbolje je čekati do završetka rasta kostiju i hrskavica. Kod djevojaka je to oko 14-te ili 15-te godine, a kod muškaraca oko 15-te ili 16-te godine

Tko je dobar kandidat za korekciju nosa?

Dobri kandidati za operaciju su oni koji traže poboljšanje izgleda ali ne i perfekciju, fizički su zdravi, psihički stabilni i realistični u očekivanju rezultata operacije.

Koje su moguće komplikacije?

Nakon operacije nosa rijetke su ozbiljnije komplikacije. Jedna od mogućih komplikacija je krvarenje iz nosa nakon zahvata koje je moguće kontrolirati dodatnom ili naknadnom tamponadom (umetanjem gaze ili ekspandirajućeg materijala). Infekcije su rijetke i rješavaju se antiobiotskom terapijom. Ponekad se sekundarna operacija učini da bi se korigirao neki manji nedostatak nakon prvog zahvata ili da se poboljša funkcija disanja.

Kada se mogu vratiti svakodnevnim aktivnostima?

Obično sedam do deset dana nakon operacije, pacijent je sposoban za povratak svojim svakodnevnim privatnim i profesionalnim aktivnostima, uz napomenu da se pridržava svih uputa (izbjegavati veće tjelesne napore i kontaktne sportove jer ozljeda nosa u ranom, kao i kasnijem postoperativnom tijeku može uzrokovati novi deformitet nosa).

Obrnite se na nas z zaupanjem

telefonska številka +385 1 46 10 225 ali s prijavo na naš online obrazec!

Rezervirajte svoj termin za konzultacijo, poseg ali tretma preko  online obrazca. Vaši osebni podaci ostanejo strogo varovani.

Naše osebje Vas bo kontaktiralo v roku 24ih ur preko telefona ali elektronske pošte ter Vam ponudilo termin, ki Vam najbolj ustreza.

Povpraševanje

Izberi datoteko (ni obvezno)

* Vsi osebni podatki posredovani v obrazcu so strogo varovani!

Delovni čas

Donji grad
Dioklecijan Hotel & Residence
Telefonska številka: +385 1 46 10 225