Telefon +385 1 46 10 225

Korekcija nosa

Koja se anestezija koristi tijekom zahvata?

Operacija se izvodi u općoj anesteziji.

Osjećam li bol nakon zahvata?

Iznenađujuće je da nakon zahvata nos ne boli, već je prisutan jedan osjećaj neugode uzrokovan nemogućnošću disanja kroz nos zbog nosnih tampona koji se odstranjuju nakon 7 dana.

Zašto je potreban pregled prije zahvata?

Za vrijeme pregleda doktor Bagatin se upoznaje s pacijentovim problemom te mu predlaže odgovarajuće liječenje. Doktor odgovara pacijentu na postavljena pitanja nastojeći ga informirati obavijestiti o mogućnostima kirurškog zahvata, objasniti što realno može očekivati od zahvata i upoznaje ga s mogućim komplikacijama.

Koja je donja dobna granica za operaciju nosa?

Najbolje je čekati do završetka rasta kostiju i hrskavica. Kod djevojaka je to oko 14-te ili 15-te godine, a kod muškaraca oko 15-te ili 16-te godine

Tko je dobar kandidat za korekciju nosa?

Dobri kandidati za operaciju su oni koji traže poboljšanje izgleda ali ne i perfekciju, fizički su zdravi, psihički stabilni i realistični u očekivanju rezultata operacije.

Koje su moguće komplikacije?

Nakon operacije nosa rijetke su ozbiljnije komplikacije. Jedna od mogućih komplikacija je krvarenje iz nosa nakon zahvata koje je moguće kontrolirati dodatnom ili naknadnom tamponadom (umetanjem gaze ili ekspandirajućeg materijala). Infekcije su rijetke i rješavaju se antiobiotskom terapijom. Ponekad se sekundarna operacija učini da bi se korigirao neki manji nedostatak nakon prvog zahvata ili da se poboljša funkcija disanja.

Kada se mogu vratiti svakodnevnim aktivnostima?

Obično sedam do deset dana nakon operacije, pacijent je sposoban za povratak svojim svakodnevnim privatnim i profesionalnim aktivnostima, uz napomenu da se pridržava svih uputa (izbjegavati veće tjelesne napore i kontaktne sportove jer ozljeda nosa u ranom, kao i kasnijem postoperativnom tijeku može uzrokovati novi deformitet nosa).

Kontaktieren Sie uns schon heute

telefonisch +385 1 46 10 225 oder über unser Online-Kontaktformular!

Füllen Sie unseren Online-Formular aus und vereinbaren Sie Ihren Termin für eine profesionelle Beratung, Eingriff oder Behandlung.
Unsere Mitarbeiter werden Sie innerhalb von 24 Stunden telefonisch oder per E-mail kontaktieren und einen passenden Termin für Sie finden.

Anfrage senden

Eine Datei wählen (optional)

Wenn Sie dieses Formular ausfüllen, werden Sie innerhalb von 24 Stunden von unserem Call-Center kontaktiert, um Ihren Termin zu vereinbaren.

* Wir halten eine vertrauliche Aufzeichnung aller Daten, die Sie uns über dieses Formular zur Verfügung stellen

Arbeitszeit

Donji grad
Dioklecijan Hotel & Residence