Call us +385 1 46 10 225

Rhinoplasty

Koja se anestezija koristi tijekom zahvata?

Operacija se izvodi u općoj anesteziji.

Osjećam li bol nakon zahvata?

Iznenađujuće je da nakon zahvata nos ne boli, već je prisutan jedan osjećaj neugode uzrokovan nemogućnošću disanja kroz nos zbog nosnih tampona koji se odstranjuju nakon 7 dana.

Zašto je potreban pregled prije zahvata?

Za vrijeme pregleda doktor Bagatin se upoznaje s pacijentovim problemom te mu predlaže odgovarajuće liječenje. Doktor odgovara pacijentu na postavljena pitanja nastojeći ga informirati obavijestiti o mogućnostima kirurškog zahvata, objasniti što realno može očekivati od zahvata i upoznaje ga s mogućim komplikacijama.

Koja je donja dobna granica za operaciju nosa?

Najbolje je čekati do završetka rasta kostiju i hrskavica. Kod djevojaka je to oko 14-te ili 15-te godine, a kod muškaraca oko 15-te ili 16-te godine

Tko je dobar kandidat za korekciju nosa?

Dobri kandidati za operaciju su oni koji traže poboljšanje izgleda ali ne i perfekciju, fizički su zdravi, psihički stabilni i realistični u očekivanju rezultata operacije.

Koje su moguće komplikacije?

Nakon operacije nosa rijetke su ozbiljnije komplikacije. Jedna od mogućih komplikacija je krvarenje iz nosa nakon zahvata koje je moguće kontrolirati dodatnom ili naknadnom tamponadom (umetanjem gaze ili ekspandirajućeg materijala). Infekcije su rijetke i rješavaju se antiobiotskom terapijom. Ponekad se sekundarna operacija učini da bi se korigirao neki manji nedostatak nakon prvog zahvata ili da se poboljša funkcija disanja.

Kada se mogu vratiti svakodnevnim aktivnostima?

Obično sedam do deset dana nakon operacije, pacijent je sposoban za povratak svojim svakodnevnim privatnim i profesionalnim aktivnostima, uz napomenu da se pridržava svih uputa (izbjegavati veće tjelesne napore i kontaktne sportove jer ozljeda nosa u ranom, kao i kasnijem postoperativnom tijeku može uzrokovati novi deformitet nosa).

Feel free to contact us

By phone on +385 1 46 10 225 or through our online contact form

Send enquiry

Choose a file (optional)

By filling out this form, you will be contacted within 24h by our call center to arrange your appointment.

* We keep a confidential record of all the data you provide us through this form

Working hours

Donji grad
Dioklecijan Hotel & Residence