×

2017. godina; siječanj

Hotel Sheraton, Zagreb

28. siječnja 2017. godine

9.00 - 15.00h

Novi modul Bagatin Akademije!

Uz predavanja vrhunskih trenera i kroz radionice na teme "soft skillsa" razvit ćete svoje vještine iz područja upravljanja stresom, vođenja timova, komunikacije, prezentiranja i javnog nastupa, pružanja vrhunske usluge i upravljanja konfliktima, pregovaranja te mnoge druge.

14 iskusnih trenera  •  6 vrhunskih predavanja  •  8 intenzivnih radionica

IZABERITE PROGRAM PO VLASTITOJ ŽELJI

PROGRAM A: LIDER U ZDRAVSTVU

Program Lider u zdravstvu je namijenjen svima koji vode pojedince ili timove te onima koji žele o tome učiti.

Predavanje (9.15-10.15h): ZAPOŠLJAVANJE PRAVE OSOBE U ZDRAVSTVENI TIM (Vedrana Palavra, psiholog)

Radionica (10.30-13.30h): VOĐENJE PREMA TIPOVIMA OSOBNOSTI (Matej Sakoman, psiholog)

Predavanje (14.15-15.00h): LEADERSHIP – ISKUSTVA IZ PRAKSE (dr. sc. Davor Perkov)

PROGRAM B: KOMUNIKACIJA U ZDRAVSTVU

Program Komunikacija u zdravstvu je namijenjen svima koji rade direktno s klijentima i pacijentima te otkriva tajne pristupa različitim ljudima.

Predavanje (9.15-10.15h): KVALITETA USLUGE KAO DIO ODNOSA S PACIJENTIMA/KLIJENTIMA (Sanja Gomužak, trener)

Radionica (10.30-13.30h): KOMUNIKACIJA PREMA TIPOVIMA OSOBNOSTI I UPRAVLJANJE REKLAMACIJAMA (Jasmin Ibrahimović, trener)

Predavanje (14.15-15.00h): UPRAVLJANJE STRESOM (Blanka Lasić, trener)

PROGRAM C: VRHUNSKA USLUGA

Program Vrhunska usluga je namijenjen svima koji direktno pružaju uslugu te žele naučiti o tome koji su elementi vrhunske usluge i kako postići i održati visoke standarde iste.

Predavanje (9.15-10.15h): ODRŽAVANJE KVALITETE USLUGE (Boris Blažinić, trener)

Radionica (10.30-13.30h): FIVE STAR SERVICE (Mario Grilc, trener)

Predavanje (14.15-15.00h): TAJNI KUPAC I KVALITETA USLUGE (Ivo Matić, MSA)

PRIJAVITE SE OVDJE!

radionica od lani

Zašto razvoj mekih vještina u zdravstvu?

Svjetske klinike i poliklinike znaju da klijenti ne uspoređuju samo kvalitetu usluge već i vještine komunikacije, prezentacije i organizacije. Liječnici koji su vrhunski stručnjaci, uz to se trebaju usavršavati u području tzv. mekih vještina:

  • Vrhunska usluga kao strategija!
  • Marketing u zdravstvu
  • Kako upravljati stresom
  • Javni nastup za liječnike
  • Komunikacija s različitim tipovima osobnosti
  • Ophođenje sa zahtjevnim pacijentima
  • Kako zaposliti pravu osobu u medicinski tim
  • Prodaja ili savjetovanje?
  • Kako razumjeti svog šefa
  • Organizacijske vještine
  • Motiviranje pacijenta za promjenu
  • Kako upravljati konfliktima u timu
  • Menadžerske vještine i kako voditi tim
  • Komunikacijske vještine i davanje povratne informacije
  • Pregovaračke vještine
  • Kako rješavati reklamacije
  • Kako se nositi s nepristojnim klijentima
  • Kako pristupiti narcisoidnim, bahatim osobama (šef, kolega ili pacijent)
  • Kako prepoznati psihološko stanje pacijenta
  • Kako se nositi s brigama
  • Kako kvalitetnije surađivati s kolegama
  • Upravljanje vremenom
  • Delegiranje i određivanje prioriteta u timu

NE PROPUSTITE INTENZIVNE RADIONICE U MALIM GRUPAMA, NAJBOLJE HRVATSKE TRENERE I UGODNO DRUŠTVO!

footer

Obratite nam se s povjerenjem

telefonski na broj +385 1 46 10 225 ili prijavom na naš online obrazac!

Zatražite svoj termin za konzultacije, zahvat ili tretman putem našeg sigurnog online obrasca.
Naše osoblje kontaktirati će Vas u roku 24 sata putem telefona ili maila, i ponuditi termin koji Vam najviše odgovara.

Pošaljite upit

Odaberi datoteku

* Sve podatke koje nam ostavite putem obrasca čuvamo u najstrožoj tajnosti

Radno vrijeme

Ponedjeljak - Petak 08:00 - 20:00h
  Subota 09:00 - 14:00h